SoftTech, banka ve finans kuruluşlarının müşterilerine sağladıkları kredi kartı hizmetlerinin altyapısını yönetmek için aşağıdaki çözüm paketlerini sunmaktadır.

Kredi Kartı Yönetim Paketi
Kredi kartı veren kuruluşların, kart işlemleri için gereken tüm süreçleri içeren ve bu süreçlerin, yüksek işlem hacimlerinde en iyi performans kriterleri ile sonuçlanmasını sağlayan pakettir.

  • Çip kart (EMV) yönetimi
    1. PIN yönetimi
    2. Risk yönetimi
    3. Script yönetimi
    4. Loyalty yönetimi
  • Kredi kartı kabul edilmesi
    1. Mastercard
    2. VISA
  • Kart tahsis/teslim ve takip süreci
  • Affinity/cobranded kart uygulaması
  • Şirket kredi kartı uygulaması
  • Esnek ek kart /çoklu para biriminde limit çözümü
  • Loyalty uygulaması
  • Kayıp/çalıntı kart servisi yönetimi
  • Kampanya sistemi
  • Ekstre sistemi
  • Dolandırıcılık teşebbüslerini İzleme ve Önleme

Üye İşyeri Yönetim Paketi
Üye işyeri kuruluşlarının isteklerini esnek, aynı zamanda kolay ve hızlı yönetilebilir bir şekilde yerine getirmek için hazırlanan pakettir.

  • Loyalty uygulaması (bankalararası/on-us)
  • İşyerlerinde işlem gören farklı ürünlere göre farklı komisyon, maliyet çözümleri
  • Zincir işyerlerinin tek merkez/merkezler ile finansal bağlantısının sağlanması
  • Sahiplik yapısı ile işyerlerinin kategorize edilmesi
  • Detaylı kırılımlarda komisyon ve maliyet hesaplama
  • Parametrik itiraz sistemi
  • İşyeri hesap özeti çözümleri
  • POS sistemleri çözümü
  • POS sunucu uygulaması
  • Sanal POS, Yazarkasa POS, Toplu Provizyon sistemi
  • POS cihazlarının parametre yönetimi
  • İşyerine özel günsonu çözümü
  • Dolandırıcılık teşebbüslerini İzleme ve Önleme

Takas Sistemi
Uluslararası kart kuruluşları (Visa, Mastercard, Amex v.b) ile yerel switch (BKM) merkezleri ile takas işlemlerini sağlayan yönetim modülüdür.

SoftTech Kredi Kartları ekibi tarafından yürütülmekte olan, şirketimizin en büyük ölçekli projelerinden biri olan SAFİR bir Kredi Kartı Dönüşüm Projesidir.

SAFİR

Kapsamı:
İş Bankası’nın kullanmakta olduğu, merkezi sistem üzerinde çalışmakta olan kredi kartı uygulamasının, günümüz iş gereksinimlerini esnek bir şekilde karşılamanın yanı sıra, kolay ve hızlı bir şekilde yönetilmesini sağlamak için güncel teknolojileri kullanarak açık sistemler üzerinde yeniden hazırlanması ve var olan altyapının taşınması için gerekli tüm süreçlerin yerine getirilmesidir.

Hedefler:

  • Kredi kartı işlemlerini SAFİR Kredi Kartı Yönetim Paketi aracılığıyla yapabilmek,
  • SAFİR Kredi Kartı Yönetim Paketi İş Bankası'nda üretim ortamına geçerken günümüz iş gereksinimlerini esnek ve kolay yönetilebilir bir şekilde, hızla hayata geçirmek,
  • Piyasa şartlarına göre rekabet gücünü artırabilmek amacıyla artan işlem hacminin yeni yapı ile istenilen düzeyde ve hızda karşılanmasını sağlamak,
  • SAFİR yazılımının modüler tasarımı sayesinde iş birimlerinin anlık gereksinimlerinin hızlı ve etkin bir şekilde yerine getirilmesini sağlamak,
  • Yurtiçi veya yurtdışı finansal kuruluşlara pazarlamak ve destek vermek,
  • İş Bankası'nın kredi kartı işlemlerinin kullandığı bankacılık modülleri ile SAFİR Kredi Kartı Yönetim Paketi’nin entegrasyonunu sağlamak,
  • İş Bankası merkezi sistemi üzerinde çalışan iş süreçlerinin ve verinin SAFİR sistemine kesintisiz aktarılmasını sağlamak,
  • Operasyonel olarak kolay ve hızlı yönetilebilir olmak,
  • 7/24 kesintisiz hizmet sağlamak.