Bize Ulaşın
Sabiha Gökçen Havalimanı ve Softtech Intelligence İşbirliği

Sabiha Gökçen Havalimanı ve Softtech Intelligence İşbirliği

Softtech Intelligence ile geliştirdiğimiz üretken yapay zekâ çözümüyle, müşteri hizmetlerinde kesintisiz, hızlı ve kişisel destek sunuyoruz. Türkçe ve İngilizce olarak 7/24 hizmet veren SAVVy; uçuş bilgileri, otopark durumu gibi sık sorulan sorulara anında yanıt vererek yolculuk öncesi ve sırasında yolculara zaman kazandırıyor.

Çağrı merkezi iş yükünde %30 azalma

21.000’den fazla yolcu etkileşimine anında yanıt

Türkçe ve İngilizce, 7/24 kesintisiz hizmet deneyimi

Havalimanı hizmetlerinde GPT-4 destekli ilk yapay zekâ uygulaması

ska_image

Sabiha Gökçen Havalimanı Kimdir?

İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı (ISG), her yıl milyonlarca yolcuyu ağırlayan, Türkiye’nin en yoğun havalimanlarından biridir. Dijitalleşmeyi merkeze alan vizyonu doğrultusunda, yolcu deneyimini hız, erişilebilirlik ve kişiselleştirme temelinde yeniden tasarlamayı hedeflemektedir. Havalimanı, operasyonel verimlilik ve müşteri memnuniyetini artıracak teknolojik yatırımlarla, yolcularına her temas noktasında yenilikçi çözümler sunmayı sürdürmektedir.

image

Dijital Asistanla Yeni Bir Yolculuk Deneyimi

Sabiha Gökçen Havalimanı, artan yolcu talepleri karşısında hizmet kalitesini düşürmeden sürdürebilmek adına dijitalleşme adımlarını hızlandırdı. Bu kapsamda geliştirilen SAVVy, Türkçe ve İngilizce olarak 7/24 hizmet veriyor; uçuş bilgileri, otopark durumu ve terminal prosedürleri gibi konularda anında, insan benzeri yanıtlar sunuyor.

image

Ölçülebilir Başarı ve Teknolojik Dönüşüm

Softtech ve Microsoft Azure OpenAI iş birliğiyle geliştirilen SAVVy, yalnızca bir müşteri hizmetleri aracı değil, aynı zamanda operasyonel verimliliği artıran stratejik bir yatırım oldu. Uygulama, lansmanından bu yana çağrı merkezi üzerindeki yükü %30 azaltırken, sadece Şubat ayında 21.000’den fazla etkileşimi başarıyla yönetti.

SAVVy yolcu taleplerini %30 oranında daha az çağrı ile karşıladı.7/24 Türkçe ve İngilizce sunduğu destekle hem operasyon yükümüzü azalttı hem de yolcu memnuniyetimize doğrudan katkı sağladı.
İsmihan Baysal Anderson
Sabiha Gökçen Havalimanı IT ve Otomasyon Direktörü

Diğer başarı hikayelerimizi keşfedin

Aydem

Aydem

Aydem Enerji ile geliştirilen dijital asistan, WhatsApp üzerinden 7/24 hizmet vererek her gün 2.000’in üzerinde etkileşimi başarıyla çözüme ulaştırıyor.

Hikayeyi oku ↗
Nays

NAYS

İş Bankası Nays uygulaması, Softtech'in UX/UI design, analiz, frontend ve backend hizmetleri desteği ile 5 Milyon indirmeye ulaştı.

Hikayeyi oku ↗
İş Yatırım

İş Yatırım

İş Yatırım, uzaktan hesap açılışı ile lokasyondan bağımsız çalışmasıyla bireysel müşterilerinin %60’ını Softtech'in Digital onboarding ürünü ile edindi.

Hikayeyi oku ↗
Hayat Finans

Hayat Finans

Hayat Finans, Softtech'in Genesys Engage ile yapılan entegrasyon sonrası müşteri memnuniyetinde ciddi bir artış görürken, çağrı merkezi temsilcilerinin verimliliğinde %85’lik bir artış gözlemledi.

Hikayeyi oku ↗

Softtech bültenimize abone olun!

Ürün ve hizmetlerimizdeki yenilikler, yaklaşan etkinlikler, webinarlar ve daha fazlası için bültenimize abone olun. İlham verici içerikler ve fırsatlarla size bir adım daha yakınız!

Aydınlatma Metni ’ni okudum, anladım.

Aydınlatma Metni doğrultusunda kişisel verilerimin, tarafıma Softtech ürün ve hizmetlerine ilişkin ileti gönderilmesi amacıyla işlenmesine rıza vermekteyim.

Lütfen ben robot değilim alanını işaretleyiniz.

Abone Ol